auto harrastus lyöäpi kuin lyöätyä. ellei sitten harrasta autoia mallia selänne tyyliin osta rahalla vinpan (hehe) päälle olevia autoja ja piä niitä hieanosa hallisa ja näyttäyty välilä kauniina kesä päivänä ja anna muhkean masiinan jylistä ja herjättää kunnijoitusta. tahi sitten harrastat pers aukisena toimimattomia autoja ajat läpi tuulen ja tuiskun jons saat paskan käintti yrität välltellä oikialle kääntymistä tautta ei vilkki toimi sihen suuntaan eli ainakin yrität ennen kääntymistä kihtyttää takana ajavaan rakua jotta pystyt kääntymään erehes jotensakkiin turvallisesti. niinikkä vilkkiä vasinmalle kannattaa välttää ainakkii viran omaisen läsnä ollessa sillä se saattaa vilkin siaan käinnistää hätä vilkit kuten tänäpä aamuna käi.

kuspissa poian nestettä ei kannate lisätä tautta neste ei tul tuuli klasille asti vain haju valtaa kapiinin. kannattee pittä ves pullua huoam sisä tiloissa ei taka paks tautta sinne jääntyy ja aina välillä sitten pullusta luikauttaa sopivalla seisakilla (hehe) klasilen vettä ja pyhkäistä (hehehe). fältä niin ikkä oikialle kääntymistä yli koklmen kynpin ja jyrkenmän kuin 80 asteen mutkasa sillä etunen mallia fasen saattaa taittua alle ainakki siltä tuntuu. pitä sisä tiloisa metalli esineet erj paikoisa ainakki niin etteivä ole kosketuksissa toisiinsa sillä jostain syystä kapiini tärisee tällä hetkellä enenmän kuin aikaisenmin ja metalli esineet lisäävät vain inhvernaalista meteliä. tämä saattaa johtua hajonneesta moteurin tuki eli kiinnitys kumista sillä välillä pakitettaessa eli kihtytettäessä kuuluvvaa paukahus eli tuntuvvaa kuin kone liikkuisi enenmän faihte lootikkoon nähten kuin saisi. tarkista tieten ves määrä aikaajoin sillä veten länpö tila mittari sanoi ittinsä irki juur ennen ennenkö men vilkki. ja jos kyseessä on neste kite näittö niin älä ainakka sotsmella paina sillä silloin nesteet falahtava juur sillä tavalla kuin kekllolle kävi viisi vuoatta sitten. virheen teon oppimis muisti näjemmä unehtuu viitesä vuoatessa.

siinä oli vain muutama ominaisuus rujon uleko kuoaren lisätsi. no tämä ei tietenkään liittynyt vielä sihen mitenkään että ilman saatusta eelii vainaan kuoalin pesän lukko sulalla pilatun runnki paskan katastus lähenee lähenemmisttä kaik muut vijat on koriattu paitti vasen takanen on etelleen jumisa. on kartotoitettu kaksi vaihto ehtua jarri putket on menneet takaaksilaa vaihtaesa fäärin ja virtaukset mennee eri kurin miten piti ja männät ei palajaudu pysyvvää teerevänä vain. toinen faihto ehto mikä kannattaa täsä vaiheesa on kokkeila automatik säätyvään taka jarri kenkä hässäkkään laitaa mahtollisinman lähelle runpua ja lukita systeemi hitsaamalla heppi (hehehe enkestä miksi heppini ei pitä kyselee hitsaaia huittisista) säätö systeemiin eiköhän tokene eikä sääty automaattisesti lukkuun. näin kuuleman mukka ovat tehneet toiset saa nähtä onnistuuko. tämä itse säätyvä systeemi on toinen kehitys versijo siinttä ensmäisestä itse säätyvästä jarrusta joka ei säätynyt itse mutta tämä toinen kehitys versijo tekee sen huoamattavasti tehokkaanmin mallia jumes.

näin rakas päivä kiria tällä errää mie taas yritän illam päätteeksi tehhäe runnki paskaa jons ei onnistu taaskaan invormoin sinua kyllä siinttä poltan runnki paskan ja järiestän piirtys tilanteen jons et rakas päivä kiria luje seorraavaa tietoa täältä nin ainakki sitten lehtien sivuilta. hei vaan.